Tagastus - raha tagasi garantii
- Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on tarbijal VÕS mõistes võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja Te saate 100% raha tagasi (ka transpordikulu). Kauba tagastamisega kaasnevad transpordikulud katab tarbija juhul kui ta valib tagastamiseks kauba kättesaamisest erineva transpordiviisi (Näiteks: tellimuse esitamisel valib tarbija kättesaamiseks "Ise järgi " teenuse, kuid tagastamisel soovib transpordiviisiks kasutada "Kullerteenust").
- Toote tagastamiseks palun saatke vabas vormis avaldus info@on24.ee või täitke avaldus ja tagastage see kas omakäeliselt või digiallkirjastatult info@on24.ee. Lae avalduse tüüpvorm alla siit.
- Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt, kui toode on kiiresti riknev või vananev või kui toode on suletud pakendis ja ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud ( nt kosmeetika, aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid).
- Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Tellija arveldusarvele 14 päeva jooksul alates tagastamisavalduse tegemisest.
- Toote tagastamiseks 14 päeva jooksul peab toode olema kasutamata ja kahjustamata originaalpakendis (või originaalpakendiga võrdväärses pakendis), ehk tagastatav toode peab välja nägema täpselt selline, nagu see oli kauba kättesaamisel. Juhul kui toode ei vasta tagastuse tingimustele ning ON24 jaoks lisandub toote kokkupaneku ja/või ümberpakendamise lisakulu, on ON24 õigus nõuda kliendilt toote lisakulude või väärtuse vähenemise hüvitamist.
Toote garantii
- Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest tarbijale.
- Tarbijale müügi puhul eeldatakse, et ühe aasta jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. (VÕS § 218)
Tarbijakaitse: Kui müüjal on põhjust kahelda, kas kaubal ilmnenud puudus on tingitud tootmispraagist või olete Teie selle põhjustanud, tõendavad vea tekkepõhjuseid asjatundjad. Kui ost on sooritatud:
enne 1. jaanuarit 2022, siis on puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus 6 kuu jooksul pärast ostu tegemist müüjal, hiljem tuleb tõendamisega seonduv müüjaga kokku leppida.
pärast 1. jaanuarit 2022, siis on puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus 1. aasta jooksul pärast ostu tegemist müüjal, hiljem tuleb tõendamisega seonduv müüjaga kokku leppida.
- Toote garantiitunnistuseks on Teile e-postiga saadetud arve.